tisdag 8 januari 2013

Småfix

Som ni ser så håller jag fortfarande på att ordna med lite i bloggen... Denna gång blev det ett nytt teckensnitt!

Har börjat blogga en del via mobilen och hoppas att jag därför kan bli mer aktiv med bilder och inlägg! Nackdelen med inläggen som jag gör via mobilen är att jag inte kan placera ut bilderna i texten där jag vill ha dem, så därför kommer jag att få flytta runt bilderna i efterhand... Detta får ni ha överseende med!

Vi har nu bott i huset i snart 5 månader... och nu är jag sugen på att börja renovera nästa rum! Då hallen kommer bli ett ganska stort projekt som vi inte känner för att börja med riktigt än så tänker jag sätta igång i gästrummet i nästa vecka. Ska bli så himla kul! Så i helgen ska jag in till stan och köpa färg och tapet!

Imorgon är det redan onsdag.. jisses vad veckorna går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar